Systemy Informatyczne

Internetowa platforma B2B

Technologie internetowe oraz mobilne są dziś codziennością nie tylko w życiu codziennym, ale także w biznesowej działalności przedsiębiorstw. Coraz większa popularność zyskują zarówno rozwiązania typu e-commerce (sklepy internetowe, aplikacje B2B), platformy do elektronicznej wymiany dokumentów, jak i oprogramowanie przeznaczone na urządzenia mobilne. Klienci Comarch mogą wykorzystywać w codziennej pracy profesjonalne narzędzia tego typu.

Comarch iSklep24

Comarch iSklep24 to nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie oraz posiadające wbudowane narzędzia promocji. Pełna integracja z systemami do zarządzania – Comarch OPT!MA/Comarch iOPT!MA24, Comarch CDN XL/Comarch CDN iXL24 oraz Comarch ALTUM/Comarch iALTUM24 oraz możliwość promocji sklepu w wirtualnej galerii handlowej iMall24 sprawiają, że aplikacja wyróżnia się na rynku oprogramowania do obsługi sprzedaży internetowej. Comarch iSklep24 pozwala w prosty i szybki sposób udostępniać sprzedawane towary,  wystawiać aukcje internetowe, samodzielnie kreować wygląd witryny, a także sprawnie zarządzać ofertą w Internecie.

Comarch iSklep24 to:

  • automatyczna synchronizacja z oprogramowaniem Comarch – sprawna komunikacja na linii system-sklep, gwarancja zawsze aktualnych stanów magazynowych,
  • promocja w internetowej galerii handlowej iMall24,
  • integracja z Allegro – najwiÄ™kszym polskim serwisem aukcyjnym,
  • mechanizmy skutecznego pozycjonowania w Google,
  • integracja z InPost  – wysyÅ‚ka towarów za pomocÄ… usÅ‚ugi Paczkomaty 24/7,
  • współpraca z porównywarkami cen: Ceneo, SkÄ…piec, Nokaut, Okazje.info, Radar, Sklepy24,
  • integracja z serwisami pÅ‚atnoÅ›ci internetowych, takimi jak: Dotpay, PayPal, PÅ‚atnoÅ›ci.pl, Przelewy24.pl, eCard, mTRANSFER, MultiTransfer,
  • wielojÄ™zyczność – pięć wersji jÄ™zykowych: polska, angielska, niemiecka, francuska oraz ukraiÅ„ska;
  • raporty i statystyki sprzedaży,
  • zarzÄ…dzanie sklepem przez przeglÄ…darkÄ™ internetowÄ… (wersja online).

Więcej>>

Pulpit Kontrahenta

W ostatnim czasie w kontaktach Business to Business (B2B) można zaobserwować wyraźny trend do zacieśniania współpracy z kontrahentem i nieocenioną rolę szybkiej, a zarazem prostej wymiany informacji. Comarch Pulipt Kontrahenta wpisuje się w ten trend, dodatkowo oddając do dyspozycji użytkowników wiele innych, niezbędnych w codziennej pracy funkcji.
Przede wszystkim jest to narzędzie pozwalające na zdalną obsługę kontaktów z partnerami biznesowymi. Uprawnieniu kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej mają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, mogą w wygodny sposób składać zamówienia, reklamacje, monitorować stan płatności, realizacji zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych, serwisowych czy produkcyjnych. Wszystko to odbywa się bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania – z każdego miejsca z dostępem do Internetu.
Comarch CDN XL Pulpit Kontrahenta zapewnia  pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Wszystkie transakcje są automatycznie rejestrowane i synchronizowane z systemem Comarch CDN XL, co pozwala na natychmiastowe zaewidencjonowanie zamówienia, skracając do minimum czas przepływu informacji pomiędzy firmą, a kontrahentem korzystającym z narzędzia Pulpit Kontrahenta.

Korzyści biznesowe:

  • budowanie trwaÅ‚ych relacji z Klientami,
  • efektywniejsza, dwustronna komunikacja z Kontrahentami,
  • skrócenie do minimum czasu potrzebnego na przyjÄ™cie zamówieÅ„, zgÅ‚oszeÅ„ reklamacyjnych, serwisowych i produkcyjnych,
  • obniżenie kosztów administracyjnych i transakcyjnych,
  • możliwość skÅ‚adania zamówieÅ„ i reklamacji przez Klientów z każdego miejsca z dostÄ™pem do Internetu za pomocÄ… przeglÄ…darki www.

Comarch Mobile

Comarch Mobile to nowoczesna platforma współpracująca z systemem Comarch CDN XL, która umożliwia wykonywanie codziennej pracy za pomocą  urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych, smartphonów, kolektorów). W jej skład wchodzą aplikacje dla menadżerów, pracowników magazynu oraz sprzedawców:

Comarch Mobilny Menadżer – przeznaczony jest dla osób zarządzających firmą.  Umożliwia szybki i intuicyjny wgląd do najważniejszych raportów na temat sytuacji przedsiębiorstwa w formie tabel, wykresów, map i kart wyników.
Comarch Mobilny Sprzedawca – dedykowany dla przedstawicieli handlowych, zapewnia wsparcie rozległych struktur sprzedaży. W efekcie przebywając bezpośrednio u Klienta możliwe jest np. wystawienie i wydrukowanie faktury i przyjęcie gotówki za towar.
Comarch Mobilny Magazynier – przeznaczony dla pracowników działu logistyki, którzy dzięki wykorzystaniu urządzeń typu kolektor danych sprawniej wykonują pracę w magazynie.

Więcej>>

Comarch ECOD

System Comarch CDN XL umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów z innymi systemami ERP. Elektroniczna wymiana podstawowych dokumentów pomiędzy dostawcą i odbiorcą realizowana jest z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów).

Integracja Comarch CDN XL z Comarch ECOD pozwala wysyłać i przyjmować wiele rodzajów dokumentów (np. zamówienia, faktury) w formie elektronicznej, dzięki czemu możliwa jest redukcja kosztów oraz oszczędność czasu. Liczba błędów może być zredukowana do minimum, ponieważ błędy przetwarzania dokumentów lub zakłócenia w kanałach komunikacyjnych są eliminowane.



Kategoria: Bez kategorii