Systemy Informatyczne

Wsparcie Informatyczne

Masz problemy z komputerem? z siecią? z drukarkami? Szukasz firmy, która przejmie i rozwiąże problemy związane z informatyką w Twojej firmie? Szukasz rozwiązań, które ułatwią prace i obniżą koszty w Twojej firmie?

Wsparcie informatyczne dla Ciebie i Twoich pracowników – Szybko, tanio i profesjonalnie.

Bardzo szeroki zakres usÅ‚ug – od drobnych usterek do dużych projektów rozwiÄ…zaÅ„ informatycznych.

Obsługa informatyczna firm to jedna z ofert, z których jesteśmy najbardziej dumni. Obsługujemy zarówno małe przedsiębiorstwa jak i średnie i duże firmy. Cechuje nas profesjonalizm i szybkość działania. Możemy się pochwalić wysokim zadowoleniem klientów oraz zaufaniem, którym już wiele firm nas obdarzyło. Wykonywana przez nas obsługa informatyczna, to usługa na najwyższym poziomie.

 

  • StaÅ‚a oraz doraźna obsÅ‚uga informatyczna, outsourcing IT
  • realizacja nawet najbardziej zaawansowanych usÅ‚ug,
  • administracja sieciÄ…,
  • Serwis sprzÄ™tu informatycznego i oprogramowania,
  • szkolenia i konsultacje,
  • staÅ‚e doradztwo informatyczno-techniczne,
  • serwis sprzÄ™tu komputerowego i oprogramowania

Forma współpracy

  • Doraźne usÅ‚ugi informatyczne – zamawiane on-line, pocztÄ… email lub telefonicznie. UsÅ‚uga wykonana u klienta, pÅ‚atność za usÅ‚ugÄ™ można uiÅ›cić gotówkÄ… lub przelewem. Faktura wystawiana jest na podstawie „Potwierdzenia wykonania usÅ‚ugi” i wysÅ‚ana pocztÄ… do klienta.
  • Pakiety usÅ‚ug informatycznych – Jest to wygodna forma zakupu naszych usÅ‚ug w bardzo atrakcyjnej cenie. Jednorazowa opÅ‚ata za pakiet usÅ‚ug do wykorzystania w roku kalendarzowym. Godzina pracy informatyka w PaÅ„stwa firmie już od 55 zÅ‚ netto.
  • Umowy serwisowe – usÅ‚ugi Å›wiadczone na podstawie umów o współpracy. Umowy sÄ… dopasowane do potrzeb klienta i budżetu. Staramy siÄ™ konstruować umowy tak, aby byÅ‚y przejrzyste i zrozumiaÅ‚e. StaÅ‚a miesiÄ™czna opÅ‚ata oraz gwarantowany czas reakcji przyjazdu serwisanta.

Forma świadczenia usług informatycznych

  • Telefonicznie – wiÄ™kszość drobnych usterek nie wymaga wizyty serwisanta, aby rozwiÄ…zaÅ„ problem wystarczy rozmowa telefoniczna. Bardzo dobra znajomość systemów informatycznych oraz odpowiednie poinstruowanie użytkownika wystarczy aby rozwiÄ…zaÅ„ problem.
  • Zdalnie – przy wykorzystaniu funkcji systemu operacyjnego lub odpowiedniego oprogramowania, istnieje możliwość poÅ‚Ä…czenia siÄ™ z komputerem (lub serwerem). PoÅ‚Ä…czenie realizowane jest najczęściej poprzez z Internet, a bezpieczeÅ„stwo przesyÅ‚anych informacji zapewnia silne szyfrowanie.
  • OsobiÅ›cie u klienta – gdy nie jest możliwe rozwiÄ…zanie problemu przez telefon lub zdalnie, zapewniamy szybkie dotarcie do siedziby klienta. Czasy reakcji zapewniamy w umowie i dostosowujemy Å›ciÅ›le wedÅ‚ug potrzeb klienta. Naszych klientów odwiedzamy także, regularnie w ustalonych wczeÅ›niej terminach, na podstawie podpisanych umów.


Kategoria: Oferta